تفاوت معامله‌گر و تحلیلگر

تفاوت معامله‌گر و تحلیلگر
1401/06/13 564 0 دیدگاه
مدت زمان مطالعه : دقیقه

این مقاله از سایت tradeveda  تهیه شده است و بیشتر برای خارج از ایران صدق می‌کند.


پنج تفاوت کلیدی بین معامله گران و تحلیلگران:

1- عوامل ارزیابی

معامله گران هنگام بررسی یک دارایی یا سهام بیشتر قیمت را مطالعه می کنند. از سوی دیگر، تحلیلگران شرایط اقتصادی، صنایع و شرکت ها را مطالعه می کنند تا بفهمند چه تاثیری ممکن است بر سهام یا دارایی داشته باشند. تحلیلگران می توانند پیش بینی های خود را در هر نقطه ای ارائه دهند، در حالی که یک معامله گر باید تجارت خود را برنامه ریزی کند، از جمله بهترین زمان برای ورود و خروج بر اساس شرایط فعلی.

هنگامی که یک معامله گر نظر خود را در مورد یک معامله تغییر می دهد، به آن انعطاف پذیری برای بقا و حفظ سرمایه گفته می شود. با این حال، هنگامی که یک تحلیلگر دیدگاه خود را در مورد بازار یا سهام تغییر می دهد، به دلیل تغییرات بنیادی به عنوان پیش بینی تجدید نظر شده شناخته می شود.

2- پرداخت

معامله گران با مدیریت ریسک پول می گیرند. وظیفه اصلی آنها شناسایی فرصت های پول سازی و قرار گرفتن در مکان مناسب در زمان مناسب است. تحلیلگران برای درست بودن پول می گیرند. آن‌ها زمان می‌برند تا داده‌ها را طی چندین سال تجزیه و تحلیل کنند تا مشخص شود یک سهام خاص چگونه عمل خواهد کرد.

3- انتخاب سهام یا دارایی

معامله گران هنگام تصمیم گیری باید بهترین دارایی یا طبقه سهام را انتخاب کنند، اما یک تحلیلگر می تواند هر طبقه از دارایی را انتخاب کند و نظرات خود را بر اساس روندها و پیش بینی های قبلی ارائه دهد.

4- تماس های ضعیف بازار

هنگامی که یک معامله گر اشتباه می کند، او به سمت فرصت بعدی حرکت می کند بدون اینکه آسیبی به شغل خود وارد کند. معامله گران بر اساس آنچه که با معاملات زیانده خود انجام می دهند مورد قضاوت قرار می گیرند. این بدان معناست که معامله‌گران بسته به نحوه رسیدگی به تماس‌های از دست رفته، سرمایه خود را به دست می‌آورند. با این حال، یک تحلیلگر بر اساس عملکرد خود مورد قضاوت قرار می گیرد.

تحلیلگران، اعم از تحلیلگران بنیادی یا تکنیکال، بر اساس فعالیت صحیح انجام شده، شهرت مثبتی کسب می کنند.

5- پیشرفت های احتمالی

پیشرفت به عنوان یک معامله گر به عملکرد تجاری بستگی دارد. اگر همچنان برای شرکت سودآور باشید و خودتان را ثابت کنید، ممکن است سبد خود را مدیریت کنید. با این حال، کار واقعی تغییر چندانی نمی کند زیرا شما همچنان درگیر معاملات روزانه خواهید بود.

تحلیلگری که چند تحلیل درست داشته باشد، مسئولیت بیشتری بر عهده دارد. تحلیلگران بر خلاف معامله گران تمایل دارند با مشتریان با حجم بالا کار کنند و درآمد بیشتری کسب کنند.

تفاوت های زیادی بین یک معامله گر و یک تحلیلگر وجود دارد. در حالی که یک معامله گر همچنین باید یک تحلیلگر خوب باشد، داشتن مهارت های تحلیلی موفقیت معاملات شما را تعیین نمی کند. تحلیلگران همیشه در رویکرد خود منطقی هستند، در حالی که معامله گران گاهی اوقات می توانند غیرمنطقی باشند. انتخاب طبقه سهام یا دارایی برای معامله گران ضروری است، اما تحلیلگران می توانند هر سهمی را انتخاب کنند و نظرات خود را ارائه دهند. درک این تفاوت ها به شما کمک می کند تا در هنگام مدیریت بازار سهام، فرد مناسبی را تعیین کنید.

 

ترجمه اختصاصی بارز

 

 

برچسب ها :

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

search credit cards
search credit cards
نظر ثبت شده 0
منوی سایت