خرید خودرو از بورس کالا

1401/10/11 2137 0 دیدگاه
مدت زمان مطالعه : دقیقه

بورس کالا سرانجام در مرداد ماه 1401 اقدام به عرضه خودرو در بازار فیزیکی بورس کالا نمود. متقاضیانی که تمایل به خرید بورس کالا دارند با در نظر گرفتن قیمت پایه اعلام شده هر خودرو، باید یک روز قبل از عرضه، مبلغ مورد نظر خود را از طریق سامانه خرید آنلاین بارز ثبت نمایند.

شما برای خرید خودرو در بورس کالا پیش از هر چیز باید در سامانه سجام ثبت نام نمایید. پس از تکمیل ثبت نام سجام احتیاج دارید تا در یکی از کارگزاری‌ها حساب باز کنید تا بتوانید خرید خود را به راحتی توسط سامانه های خرید آنلاین انجام دهید. 

 

ثبت نام سجام و دریافت کد بورسی

 

پس از دریافت کد بورسی به سامانه خرید آنلاین بورس کالا بارز مراجعه کرده و اقدام به دریافت کد معاملاتی بازار فیزیکی می‌نمایید. از طریق این سامانه شما می‌توانید سفارش‌های خودتان را ثبت نمایید.

اما برای خرید از بازار فیزیکی نیاز به یک حساب وکالتی می‌باشد. پس از افتتاح حساب وکالتی شما باید با توجه به مبلغ پایه اعلام شده در اطلاعیه عرضه بورس کالا، حساب وکالتی خود را شارژ نمایید. توجه کنید که همه هزینه‌های جانبی از جمله ( مالیات و عوارض شماره‌گذاری خودرو، مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش، کارت سوخت، پلاک، شماره‌گذاری و بیمه شخص ثالث ) را هنگام اعلام قیمت پیشنهادی خودتان در نظر بگیرید.

همچنین به این نکته توجه داشته باشید که مبلغی که شما به حساب وکالتی واریز می‌نمایید تا انجام خرید نزد بورس کالا بلوکه می‌ماند. چنانچه خرید انجام شود شما موظف هستین مابقی مبلغ خرید را تا سه روز بعد به حساب وکالتی واریز نمایید.

 

خرید خودرو از بورس کالا

 

ماشین‌های عرضه شده در بورس کالا تا به امروز 

هایما S7، تارا، پژو 207، فیدلیتی، دیگنیتی، لاماری، شاهین سفید، کارا، دنا پلاس، کامیون

 

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

search credit cards
search credit cards
نظر ثبت شده 0
منوی سایت