سفارش فروش و برداشت وجه در اکسیر

1401/06/16 497 0 دیدگاه
مدت زمان مطالعه : دقیقه

برای آنکه بتوانید سهمی را بفروشید، باید آن را در سبد سرمایه‌گذاری خود داشته باشید و قبلاً نسبت به خرید آن اقدام کرده باشید.
برای فروش سهم ابتدا وارد سامانه می‌شوید. و سپس باتوجه‌ به اینکه چه تعداد از سهم خود را می‌خواهید بفروشید (تمام یا قسمتی از آن)، تعداد سهام و مبلغ فروش به‌ازای هر سهم (ریال) را مانند تصویر زیر وارد کرده و سپس دکمه فروش را انتخاب می‌نمایید.

درخواست سفارش شما در قسمت سفارش‌های باز قرار خواهد گرفت. زمانی که خریداری حاضر به خرید سهم شما به قیمت وارد شده باشد، معامله فروش شما ثبت و کامل می‌شود و در تب معاملات روز قرار می‌گیرد.

 

برداشت وجه در سامانه معاملاتی اکسیر

بعد از انجام هرگونه فعالییت معاملاتی اگر مایل به برداشت وجه از حساب کارگزاری خود هستید، می‌توانید درخواست خود را از طریق منوی سمت راست و آیتم درخواست پرداخت وجه ثبت نمایید. کارگزاری نیز در این زمینه موظف است که بعد از ثبت درخواست حداکثر تا سه روز کاری بعد مبلغ را به حساب افراد واریز نماید.

مراحل برداشت وجه

1. ابتدا وارد سامانه معاملاتی اکسیر شوید.
2. بعد از ورود به سامانه معاملات، گزینه درخواست پرداخت وجه را کلیک کرده تا وارد صفحه مخصوص به آن شوید. بعد از ورود به صفحه درخواست وجه درصورتی که درخواست فعالی داشته باشید، در کادر  باز شده مشاهده می‌کنید.
برای ثبت درخواست پرداخت وجه جدید باید بر روی دکمه درخواست وجه جدید کلیک نمایید، تا کادر مربوط به آن باز شود.

در کادر باز شده سقف پرداختی کارگزاری به شما در تاریخ‌های مختلف نشان داده می‌شود و شما می‌توانید با انتخاب یکی از این تاریخ‌ها و انتخاب شماره حساب موردنظر درخواست پرداخت وجه خود را ثبت نمایید. حال اگر مایل به دریافت وجه در تاریخ‌های دیگر و یا مبالغ دیگر هستید می‌توانید به صورت دستی تاریخ و مبلغ موردنظر خود را در کادر وجود درج کرده و درخواست پرداخت وجه خود را ثبت نمایید.

 

برچسب ها :

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

search credit cards
search credit cards
نظر ثبت شده 0
منوی سایت