دریافت برگه سهم از درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه

دریافت برگه سهم از درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه
1402/06/13 1534 0 دیدگاه
مدت زمان مطالعه : دقیقه

خیلی اوقات پیش می آید که اشخاص جهت انجام امور اداری، گرفتن وام و یا ثبت اطلاعات سهام، احتیاج به ارائه برگه سهم خود داشته باشند. شما می‌توانید از طریق درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه اقدام به دریافت برگه سهم خود نمایید. در این مقاله قصد داریم به نحوه دریافت برگه سهم از این سامانه بپردازیم.


در این مطلب می خوانیم:


در چه زمانی به برگه سهم احتیاج دارم؟

متدوال ترین حالت زمانی است که شما برای دریافت وام مسکن خود به بانک مراجعه می کنید. در این زمان بانک از شما برگه سهم تسه یا همان امتیاز تسهیلات مسکن مهر شده را درخواست می کند. شما باید این برگه را از سامانه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه دریافت کرده؛ آن را به کارگزاری خود برده و پس از مهر برگه سهم، آن را جهت انجام مراحل دریافت وام مسکن به بانک ارائه دهید.

 

نکته: توجه کنید که برگه سهم شما یک تا دو روز کاری بعد از خرید در درگاه یکپارچه ذینفعان نمایش داده می شود.

 

مراحل دریافت برگه سهام چگونه است؟

همانطور که پیشتر گفتیم برای دریافت برگه سهم باید به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه مراجعه نمایید. توجه کنید که برای استفاده از خدمات این درگاه باید در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت کرده باشید. پس از ورود به درگاه، به قسمت گزارش دارایی مراجعه نمایید.
 
 
در این قسمت شما تمامی سهم های موجود در سبد دارایی تان را مشاهده می کنید. سهم مورد نظر را انتخاب کرده و از ستون آخر جدول برگه سهم خود را دریافت نمایید. در این جدول همچنین اطلاعات کارگزار ناظر سهم مورد نظرتان نمایش داده شده است.
 
در برگه سهم شما اطلاعاتی از جمله تاریخ، مشخصات هویتی سهامدار، تعداد سهام تحت مالکیت سهامدار، نام شرکت، نماد معاملاتی، ارزش اسمی هر ورقه و کل سرمایه ثبت شده شرکت نمایش داده شده است. می توانید آن را پرینت گرفته، نزد کارگزار مهر کرده و نزد بانک ببرید.
 
 
 

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

search credit cards
search credit cards
نظر ثبت شده 0
منوی سایت